Klikk for flere produkter.
Ingen produtter ble funnet.
Nylig sett
Ingen produkter
Ingen produkter

Levering og retur av varer

pst.jpg

Hente selv

Som kunde kan du hente ordren din selv i Tronika AS butikken. Man betaler enten direkte på hjemmesiden når ordren plasseres, eller man kan betale når ordren hentes ved å velge "Forhåndsbetaling” under bestillingen. Vi aksepterer kontanter. Dersom ordren er betalt på forskudd ber vi deg om å ta med legitimasjon som må vises ved utlevering.


Ulike fraktmåter

Tronika AS tilbyr ulike fraktmåter, du velger selv mellom disse i kassen når du plasserer ordren. Fraktpris og transporttid for de ulike alternativene vises før du bestiller, slik at du nøyaktig vet hva ordrebeløpet er. Enkelte fraktmåter er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din! Du får kun opp de alternativene som passer for leveringsadressen og ordren din.

Volumvekt: Volumberegning er transportbransjens måte å regne om et volum til en vekt. Fraktberegnet vekt vil da være den av volumvekt og reell vekt som er høyest.

Fremsendingstid: Fremsendingstid varierer på de ulike fraktmåtene og på hvor i landet pakken skal sendes. For mer info om fremsendingstid, se på vår info, og transportørens info om de ulike fraktmåtene.

Betalingsmåter: Ikke alle leveringsmåter kan betales med oppkrav.

Levering til private og bedrifter: Kun de fraktmåter som er gyldig for ditt kundesegment blir synlig i kassen.


Del-levering

Tronika AS tilbyr del-levering dersom ikke alle varene er på lager når du bestiller. Du velger del-levering eller samlet levering i kassen. Velger du samlet levering, venter vi med bestillingen til alle varene har kommet på lager. Vil du unngå del-levering, følger du med på lagerstatus som vises både i produktlister og på produktinfo sidene. Lagerbeholdningen er ca. tre minutter forsinket, slik at risikoen for del-levering øker noe dersom en vare har lav tilgjengelighet.


SMS og E-post varsling

I samarbeid med Posten er det mulig for deg som kunde å få SMS eller E-post varsling når en pakke er klar for avhenting eller blir kjørt ut. Tronika AS foretrekker å varsle via SMS.


Mangler eller feil på levering

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en epost direkte til support@tronika.no Denne eposten må inneholde følgende informasjon:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Varenummer på varen som mangler

Fraktkostnader

Tronika AS belaster frakt etter transportørens vanlige satser. Prisen varierer avhengig av fraktmåten, vekt/volum og bosted på bestillingen. Estimert fraktpris vises nederst i handlevognen, og du ser også fraktprisen for ulike fraktmåter på din bestilling i kassen. Det er ingen skjulte kostnader når du handler hos oss.


Postskade

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Registrer en retur hos www.tronika.no (Velg "Detaljer" for respektive ordre).
  • Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til Tronika AS sammen med godkjent retur fra oss sammen med den skadde varen.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.

Menu

Innstillinger

Lag en konto for å lagre produkter som du liker.

Logg inn

Opprett en konto for å bruke ønskeliste.

Logg inn